4 apr. 2010

Nu slor tor i sin hammare oj vad han slar hart. och anglarna grater, den grater stora tarar.
eller som anadra vill kalla det nu pissar gud pa oss. Det regnar alltsa idag. Rattare sagt borjade det regna nyss.
Na val, jag har val inte varit den basta pa att skriva under min tid pa bali.
det har varit mycket fart o flang, kuta, gili oarna, lombok, ubut, utflyckter, en del saker kvar att gora, en vecka kvar pa denna o.
Jag har sett dom underbara paradisoarna, dock vill jag saga att det ar bara en som ar vard att aka till och en som jag kommer rekomendera.
Jag har badad i turkosa vatten, sett film pa stranden, sett tempel och vattenfall, vaknat till tuppen klockan 7, till honshuset och kossor, Har durukigt inhemsk ol och sett sma barn som ar ute och tiger pengar pa kvallarna, sett hem som ser ut som en sophogar, andra som slott, sett en miljon mopeder, en och annan apa sno mat fran ens vaska.
Man ser ratt mycket,
Jag har fatt min inblik i att aka fran de rikasta stallena till det mest fattigaste.
Det ar konstigt att en sadan har resa ska fa en att forsta hur bra det ar i sverige och hur mycket bra saker vi faktiskt har.



Vill egentligen bara saga att jag fortfarande lever till dem som forsokt fatt tag pa mig.

2 kommentarer:

  1. Hej Emma! Glad du inte skriver så mycke , då jag skriver ut till mormor på papper.Så hon kan läsa. Glad Påsk!
    Kram Morbror!

    SvaraRadera
  2. hej gumman! de låter som du har de bra!!! älskar dig! saknar dig som bara den! puss på dig.
    bella

    SvaraRadera