11 apr. 2010

God afternoon ladys and gentleman and welcome to jetstar, this flight will take you to Australia. BACK TO AUSTRALIA.
Ja om sisadar 9 timmar kommer jag fa hora denna underbara mening,
pa planet, ikvall, vilken lattnad, men ack vilken jobbig vantan jag star infor nu. Bara 9 timmar kvar. 9 javla timmar.. Hur ska jag doda 9 timmar, nar jag har gjort allt som finns att gora i kuta. Jag har spenderat min tid val i alla butiker, pa alla cafen, pa stranden. Gatt fram och tillbaka.
Nu finns det inte mycket att hitta pa. Gaah!!
Men fan vad skont det ar, jag ar matt pa bali. Helt klar.
En aningen trott pa det till och med. Ja eller pa befolkningen, det ar dom man ska skylla pa inte pa landet. Befolkingen ar for pafrestande, de ska halla pa och ta pa en hela tiden nar man gar forbi. Kanner mig acklig kanner mig vidrig nar deras hander nuddar mina armar.
De skriker, och harjar efter en, do you wanna massage, pedikyr, manikyr ect.ect.
Kaften med er! Kan jag inte bara fa ga pa gatan i lugn och ro?
Ja jag ska inte klaga, vet att det har 1000 ganger battre an hemma.
men man trottnar anda. Det ar sa vi manniskor ar, vi trottnar latt pa allt. Aldrig nojda va?

Kan knappt forsta att en manad redan har gatt, tiden gar sa otroligt fort.
Ibland hinner jag inte en med, vet knappt vilken dag det ar, mandag, onsdag fredag kanske? Tisdag idag ja. Ska flyga tillbaks till Aussie.
Bali har varit underbart, varit med om sa mycket skoj, Batturer, moppekorning fart och flang mellan oar och stader. Haft solsken och galan ovader.
Mycket pa sa liten tid.
Tro det eller ej men jag har aven hallt mig i fran alkoholen under hela min vistelse har, nykter i en manad (var nog ar och dagar sen det hande)
dock kom ett annat beroende fram Coca cola. Minst 2 cola om dagen. Ofta flera, fy fan! Vidrigt nu nar man tanker efter.
Star just nu men en cola i handen till och med. Faan!
Men tack bali. Tack!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar