19 apr. 2010

Fran ingenting till alltidng, bara over en natt?
Darwin ar varsta guldgruvan nar det galler jobb, strommar val in en massa erbjudande.
Tva hotell, ett hostel, bar m.m
Det som jag forst trodde skulle vara omojligt med tanke pa hur lite denna stad ar, vissar sig ganska bra anda.
Imorgon ska jag borja min forsta arbetsdag pa novotel, Ett av hotellen har.
Jag har val dodsangest, vill inte alls jobba. fy och baaal.
Som tur ska jag bara jobba halv tid, ca 3 ganger i veckan. Javligt soft.
Dock inte drom jobbet men simpelt, stadare.
Blir val att testa pa ett tag sen far vi se om jag stannar eller gar.

Det anda som fatts nu ar ett hostel jobb sa man far gratis boende. Ja det later val snalt men va fan orkar betela for boende overhuvudtaget? Knappt att man gor det hemma i sverige.
Som denna guldgruva ar sa var jag och johanna och prata med ett hostel tidigare i dag. Far vi det blir det en javla massa stadning.
Men mindre utgifter = chans att ha pengar till sista man vill go innan man aker hem.
Ja vi far val se om jag ens kommer hem, men tanka pa vulkanutbrottet och all aska i luften.
kan ju halla i i nagra manader har jag hort. hmm? =/







Jag saknar dig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar