28 maj 2010

Titta vad jag hitta!!!!!!!!!!!

Jag lämnar Sverige, följer du med?

Jag ska lämna Sverige ett tag. Räkna med från ett halv år upp till ett år. Så fort som möjligt packar jag väskan och åker. Planen lyder eller finns det ens en plan? ja på något höger eller vänster. Så fort sparkontot är fyllt, bokar en enkel biljett. Vart kvittar egentligen bara bort men helst till Australien, därefter lev livet och kom hem någon gång när Sverige är tillräckligt saknad.Följer du med mig på ett livs äventyr?


Det som ar sa roligt med detta inlagg som jag skrv en dag pa jobbet i sthlm. Jag minns det sa val. Som om att det var igar.
Jag var trott pa jobbet, trott pa Svensson livet. Jag ville bort, gora nagot annat med mitt liv.
Sa jag skrev ett drominlagg, jag trodde aldrig pa allvar att jag skulle ta mig till Australien, eller bort fran sverige overhuvudtaget.
Men titta vad som hande.
Bara 3 manader efter det inlagget sa satt jag pa ett plan till Australien.
Till mitt drom land.
Och oj vilken resa det har varit, Jag har alskat varje sekund, minut timme, varje dag av denna resa. Allt jag varit med om, alla otroliga platser jag sett och underbara manniskor jag mott.
Det har har varit min livs resa, den har klart varit overforvantningarna, eller ja jag akte ju inte ner med sa hoga forvantningar sa det ar kanske klart. Men aldrig i min vildaste fantasi skulle kunna forestallt mig detta. Det har kommer bli svarslaget!!
dock borja min resa lida mot sit slut, och ja det svider, det svider att tanka pa att snart ska jag lamnadetta underbara land. 6 manader har gatt fort, kanns som jag nyss anlande har. 6 manader har bara flygit ivag. Men ack sa kul jag haft.
Jag maste erkanna att jag har sa svart att slita mig. Jag vill stanna.
Men samtidigt ar det pa tiden att aka hem.

jag tanker inte sitta och sumera, skriva ner allt vad jag har lart mig och hur jag har forandras i tankande och settet, for jag har ingen aning om det, jag vet att jag forandras men pa vilket satt? bra eller daligt. det far jag svar pa nar jag kommer hem!

sa detta ar formodligen mitt sista inlagg..
hoppas in gillat det mesta iaf!

LOve & Pure Life

1 kommentar: