10 maj 2010

jaja jag vet det tar for lang tid mellan inlaggen.
schyyy!! Jag har inte tid med internet jag njuter av livet just nu.

Redan spenderat en manad har i Darwin, kanns som en vecka bara.
So how is life in Darwin?
Otroligt nog har jag fallit for denna stad, trodde jag skulle fa krup efter en vecka.
Eftersom den ar egentligen alldeles for liten for mig, inget liv eller rorelse ganska spokstad arligt talat. men imellan allt det nagonstan i sa har den lyckas charma mig ordentlig.
Det ar soft, enkelt och simpelt liv det har. Som min van sager dagligen till mig, no worrys.
Vi har val blivit som aussie folket, En vanlig dag ser val ut sahar,
Man vaknar gar till jobbet, slutar setter sig vid poolen, dricker lite ol och umgas med folk.

Det har blivit valdigt mycket ol drickande, men ta mig inte fel nu. inte fylla inte harj, utan ett par ol under kvallens gang sitter och snackar skit. Allt detta borjade nar vi stotte pa ett par fran estland och holland, de satt vi borde varje dag och tillslut kom det eyy svenssons do you want a beer. Ochsa nu sitter vi dar varje kvall sitter vid "varat" bord, vi som ett litet gang.
For att gora vardagen lite annorulnda sa gick vi ett par stycken ner till marknaden igar, satte oss pa stranden kollade solnedgangen gjorde ordningn en eld, och ja vi drack ol men iaf, det var nagot annat. Och idag nagot annat det bar namligen av till biografen.
Ja jag vet inte skit nu vet ni typ hur min vardag ser ut.
Ganska svart att forklara man maste vara med om det for att forsta hur nice det egentligen ar.

Ja det ar ju inte manga veckor kvar till det ar dags att aka hem. Skramande kansla.
Ibland vill jag hem och ibland tanker jag nej for fan jag kommer aldrig hem igem.
Men ja jag kommer hem oroa er inte, sa imorgon ska nagon sagaupsig fran jobbet. Kanns lite coolt faktikst aldrig sagt upp mig forut sa far la se om det ar lika coolt imorgon som det kanns idag. Hmm!
Dock kan jag inte beratta mer for vi har inte alls bestamt vad vi ska gora med vara sista veckor har..
Sa jag aterkommer helt enkelt, och mina dammer och herrer jag ber omusakt men jag har tappat min skrivformaga eller de har val aldrig funnit men lusten till att komma upp med dessa inlagg ar borta. sa ja det ar luddigt, krangligt men jag hoppas in forstar mig anda.
Puss pa nasan..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar